احنا@@ شبـ كريزى ـاب @@ اكبر تجمع شبابى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

*@_احنا شباب كريزى اخر حاجه واللى مش عاجبه مش هيعرف يعملنا حاجه_@*

2 مشترك

احدث واغرب طرق للغش ( طلاب الثانوية اللى زيى بس ) هههههههههههه

crazy-mix1
    crazy-mix1
    *@- الاداره -@*
    *@- الاداره -@*

العذراء

احدث واغرب طرق للغش ( طلاب الثانوية اللى زيى بس ) هههههههههههه Empty احدث واغرب طرق للغش ( طلاب الثانوية اللى زيى بس ) هههههههههههه

مُساهمة من طرف crazy-mix1 الأحد مايو 03, 2009 7:56 am

اولا :
    سماتك وانت بتغش

1\ لازم تكون حذر ولاكن بذكاء مش تفضل تبص للمراقب كل شويه كده بتقوله انا بغش وانت مش شايفنى
    لا افضل وشك فى الورقه واكتب اكتب سواء من ملخص للماده او من على الدسك او من ايدك وهنقول الطرق كلها
    وتبص من طرف عينك من غير ما ترفع وشك ولو شفت خياله ظبط نفسك يا جميل وشيل الى معاك

2\ياريت ده يبقى مش فى اخر الوقت زى ما زامن كانوا بيقولوا
    بالعكس اكتشفت ان بعد نص ساعه اللجنه دايما هادىوابتدى اللى قدامك خصوصا لو انت تانى لجنه يراقب عليها يعنى كان قبلك فرقه بتمتحن تركيزه يقل والطلبه مندمجه فى الحل فانت زى الشطر فى السريع وانجز قبل ما نص الوقت يجى وكله هيبقى سبهلله وعاوز يغش

3\دى بقى للبناااااااااااااااااااااااااااات
    ادلعى عليه وربنا بيموتوا فى الدلع وخديه على مشموا كده متخليهوش يفكر فى حاجه يعنى عاوزة حاجه ممكن المراقب يجبهالك ووالله العظيم 3 حصلتلى وجابلى الاجابه ورجعته لما مش طلعت هى وجابلى اللى عاوزاه من اصحابى
    يعنى قوليلوا مثلا انا عاوزة سؤال كذا بدلع ووالله مش فاضل الا هو هكتبه وهمشى يرضيك افضل قاعده على سؤال وقبل ما يفكر قوليله اهو دول صحابى لو قلتلهم هيدوك بسرعه ومحدش هياخد باله بس مش تختارى واحد كشرى ومنكد على اللجنه

4\ بصى بقى دى للدكاترة لو عندك 2 دكاترة واحد خام ومدهول والتانى يعنى اهو بيحس انه عنتر زمانه وهو مش ليه فى حاجه بس شايف انه احسن من التانى ومدردح عنه والتانى ملوش فى حاجه تعالى للتانى الخام ده وابتدى بقى اول ما يجيلك يعدى من جنبك سيبى القلم محبكش وبصى فى عينه واتسهوكى قال يعنى مش قادرة تكتبى وهو معدى وكررى كدا
    واتنحنحى وتعالى فى مرة اساليه سؤال اهبل ملوش لازمه ودى شروط السؤال الهبل علشان يفهم انها حجه عشلان تسمعى صوته اولا ده انسييييييييييييييييه هيعديلك اللجنه كلها بس مش تعملى الحاجه وتبقى بجحه قال يعنى مش قصدك والتانى الدردح هيحاول يخليكى تبصيله نظريه الوحشه والحلوة ماهو متعود البنات تبصله والتانى لا ليه دى مشكده فيحاول يعديلك انك بتتكلمى كاتبه على الدسك

5\تيجى بقى للى فى الجامعه تقولى ازاى اكل المراقب بصوا فى حاجه اسمها قوانين جامعه وهو ملوش حقوق كتير هو بيمارسها يعنى كل واحد مختص بلجنته ملوش دعوه بجلنه اللى جنبه وخصوصا لو لسه ورق الامتحان متسلمش يجى يقولك بص قدامك ولا الموبايل اقفله فاتحه ليه هب فيه وكله قبل ما يكلك قوله انا معملتش حاجه وثايا الورق متسلمش والموبايل انا بسيبه كده على طول بعرف الساعه وعمر ماحد قالى اقفله وثالثا انا المراقب اللى عليا متكلمش وحضرتك انا مش عملت حاجه لما اعمل اتكلم انما طول ما انا صح ملكش الحق فى الكلام
    هيتكتم وده يبقى بصيغه العين والحاجب يعنى معملتش حاجه وواثق من نفسى

\
    وندخل فى تانى طريقه كلنا دايما بنكتب على ايدنا بس مش بنعرف نتخلص منه لما بنتمسك
    عندى الحل مش اريال ولا تايد
    لما تيجى تكتب خزت كل اللى هتكتبه فى ورقه وقبل ما تدخل لجنتك اكتبه على ايدك
    وده علشان الجاف ما يكنش ثبت على ايدك ومنعرفش نمسحه ونزيل اثره كله
    ويمون فى ايدك التانيه منديل غرقان كريم بشرة اى نوع انشالله تجيه مخصوص لكده
    ولما تيجى تتمسك يا حلو مش محتاجه حاجه فى الخباثه محدش هيقولك ماسك منديل ليه اقلب المنديل على الوش اللى فى كريم وادعكه فى ايدك رايح جاى لحد ما يقولك ورينى ايدك هتنقل المنديل المطبق للايد التانيه وتوريله الايد المغسوله النضيفه
    ومش كده وبس لوقالك هات المنديل هيلاقى الكريم واصلا الكريم ضد الجاف بيزحلقه ازاى هكتب عليه او قبله هيتمسح

3\
    ودى مباشرة وبتبقى فى الغلب للبنات ومحتاجه حرص وذكاء اوى علشان البنات هما اللى بيدخله بشنطه ايدهم من غير تفتيش بصى يا قمر اكيد شنطتك بيت جحا من جوا برفان وقلم روج وموبايل ومفاتيح ومناديل وملزمه
    ودى الاهم حضرتك الشنطه كبيرة مش رايحه تحضرى حفله سواريه وواخده بورتوفيه معاكى لا ده امتحان تاخدى المنهج كله والملزمه تبقى مقسومه من النص متنيه وتخلى التانيه لفوق يعنى يكون طرف الورق لوشك مش النص بتاع الملزمه
    وفى وسط الامتحان تقومى حضرتك طبعا الملزمه اتفتحت وشفتى شكلها فهتعرفى السؤال فين او فى انهى جزء فيها فى السريع وزمن قياسى حضرتك كانك بتاخدى منديل والملزمه تبصى بصه بس بصى على حواليكى الاول قبل اى حاجه علشان الجو بس وتاخدى اللى عاوزاه وممكن فى السريع ومع زحمه العيال والصوت فى الغش تبصى مرتين و3

4\ والله عملتها فى ثانوى
    وبدلت الورق الاسئله وفيه الاجابات ودى يتطلب وجودك جنب الحيط والتظبيط مع اللى قدامك او وراكى شاطررررررررررررررررررررر يعنى مقفل كله وتقوله فى خباثه اكتب الاجابه فى ورقه الاسئله وانا كمان وهنبدل ووقت التسليم حضرتك تبص فى خبث على من حولك وترمى الور فى نفس الوقت على جنب وواحد يوطى ياخد ورقه التانى والتانى يستنى 3 دقايق ويوقع القلم وينزل ياخد التانيه ولو المراقب عدى لقى الورقه واقعه هيقولك ورقتك وقعت يابنى هاتها ماهو مش فاهم ان ده سر النجاح والعوده كذلك

5\ بقى
    ودى للثانوى مالها التواليتات
    بصوا الملزمه تبقى متظبطه فى الهدوم من البيت ومشبوكه 100000000000 شبكه علشان متقعش مع الحركه
    وفى وسط اللجنه لما اعرف عاوزة ايه اقول ممكن راوح التواليت وطبعا لازم يبعتوا حد معاك وانت بتدخل لوحدك
    مش بيدخل معاك فى اسرع من البرق ومع عدم اصدار صوت الورق تبص على اللى عاوزة وتحفظه ولو ملحقتش عوضها الماده اللى بعدها وابقى اتدرب كويس فى البيت
    ههههههههههههه

6 \الكتابه على الدسك متخترش ديسك نضيف بالعكس خليه ماله المعفن الزباله
    ده احخسن كله كاتب عليه وانا كتابتى هتضيع فى الوسط واكتب اللى عاوزة وحاول يبقى فى مكان انت مش بتكتب فيه علشان اللى بيتمسكوا بكده بيتمسكوا علشان بيحركوا مكان الورقه عن الطبيعى فالمراقب بيشك انما لو عادى مش هيعمل حاجه وعينك مش تلزق سريع سريع علشان الشك وحش اوى منهم

7\ ملخصات الورق
    بصوا انتوا ليه بتعملوا ورقه بتبقى كبيرة بصوا هاتوا ورقه فلوسكاب وتاخدوا طرفها من فوق والكتابه تبقى بالطول
    علشان تطلع حته حته والورقه متكونش طويله مش ناقصين شك

\ الصوت مش جعوره مفتوحه لا بصوت هادى جدا جدا ولا كانك بتعمل حاجه ملاك يا ناس
    والتناحه سر النجاح تنح وانت بتطلب الحاجه فى عيال رذله مبترداش تدى او بتبقى خايفه اللى مش راضى مفيش حل ليه الا السرقه واختلس اسعد الاجابات من ورقته بدون ان يشعر ومن غير شب وحياه ابوكم
    انما التانى تنح وشجعه قوله لو مش عارف هات الورقه كده واخد اللى عاوزة ولو مش عارف اخرس ومتتكلمش خلينى اشوف من حد تانى

9\ الهدوم
    حلوة اوى البلوزات بتاعه البنات اللى طبقتين زى السكر وخصوصا لما اللى فوق مغطيه على اللى تحت
    يعنى اللى تحت بطانه بس عز الطلب اكتبى اللى عاوزاه عليها تغور البلوزة بس المهم انا
    ولواتقفشتى الموضوع ده موصلهمش الا لو حد شاف موضوعى ده هيقولك ورينى ايدك رجلك انما البطانه لسه جديده

يااااااااااااااه تعبت والله
    لسه فى تانى بس كفايه كده عليكو ونكمل مرة تانيه فى درس تانى
    بس ياريت تستفادوا
    ولو حد اتمسك العيب منه مش منى انا
    والله كل ده عملته ومر عليه عادى جدا

بس للاسف ولا مرة بنجح ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مانشستر
    *@- الاداره -@*
    *@- الاداره -@*

العذراء

احدث واغرب طرق للغش ( طلاب الثانوية اللى زيى بس ) هههههههههههه Empty رد: احدث واغرب طرق للغش ( طلاب الثانوية اللى زيى بس ) هههههههههههه

مُساهمة من طرف مانشستر الإثنين مايو 04, 2009 3:50 am

هههههههههههههههههه جاااااااااااااااامد

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 2:29 pm