احنا@@ شبـ كريزى ـاب @@ اكبر تجمع شبابى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

*@_احنا شباب كريزى اخر حاجه واللى مش عاجبه مش هيعرف يعملنا حاجه_@*

ماسنجر قسم حب كريزى لو عندك مشكله فى الحب ادخل وقول وما تقلقش هاتتحل

MEDO
    MEDO
    *@- مراقب عام كريزى -@*
    *@- مراقب عام كريزى -@*

ماسنجر قسم حب كريزى لو عندك مشكله فى الحب ادخل وقول وما تقلقش هاتتحل Empty ماسنجر قسم حب كريزى لو عندك مشكله فى الحب ادخل وقول وما تقلقش هاتتحل

مُساهمة من طرف MEDO الإثنين أبريل 27, 2009 4:41 am

هنا يا جماعه عايزين نتواصل مع بعض احنا هنا اخوات واصحاب وكل حاجه لبعض فياريت التواصل يبقى مستمر حتى فى مشاكل بعض هنا فى التوبيك دهعايزين نتناقش فى الحب واى حد عنده مشكله يقولها احنا هنا اخوات اكيد هنساعده وبجد انا نفسى يبقى التوبيك ده غير اى توبيك ليا ما اخدش اى اهتمام فى الموقع نفسى الناس كلها تهتم لان التوبيك ده عباره عن مناقشات فى الحب واى حد بيعانى من اى مشكله احنا معاه وموجودين يلا يا شباب ويلا يا بنات عايزين نقرب من بعض اكتر فى المشاكل كمان مش فرح بس يلا بينا يارب تكون الفكره عجبتكم ومش مكرره يارب قولوا امين هههههههههه يلا بقى اللى عنده مشكله يدخل ويرغى واحنا هانسمعله واللى عنده اى حل يقوله مهما كان كده نبقى فعلا رابطه فى بعض بجد نبقى كلنا بنحس ببعض فرح بعض جرح بعض موافقين اكيد اه ادام متعلق ببعضنا يبقى لازم نبقى موافقين يارب يكون هدف التوبيك وصل لكل واحد دخل وشافه وياريت نحقق الهدف ده ومش هايتحقق بواحد بس ده هايتحقق بينا

[size=18]
    وعاوزين احلى واجدع شغل هنا
    فى حب كريزى
    يالاه مستنيكو
    وى موش عاوز اشوف مرسى ولا شكرا
    لا انا عاوز اطلع كل حاجه اللى جواكم

يالاه يا بنى ادمين
    التوبيك مفتوح

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 3:08 pm